Annons:
Etikettnyheter
Läst 1314 ggr
IngaTrnqvist
3/11/16, 9:38 PM

Season 12 Renewal!

Idag gjordes det äntligen officiellt, Supernatural kommer att få en 12:e säsong!

"I hear Supernatural stars Jared Padalecki and Jensen Ackles already had a deal in place that covers Season 12 and 13. The CW president Mark Pedowitz, a big fan of the show, had said repeatedly that the long-running series would continue for as long as the two stars want to do it." -> Källa <-

Undrar bara vad de hittar på härnäst då de har både (spoiler alert) Lucifer, Guds syster och Gud/Chuck nu i 11. Vad kan vara större än det? :p

The CW has taken the suspense out of series renewals this season by picking up all 11 of its current scripted series -- the 10 that are now on the air, plus returning Reign.
  • Redigerat 2/2/21, 7:24 PM av Niklas
Annons:
Cilent
3/22/16, 3:32 AM
#1

Jag hoppas att dom kommer gå tillbaka till mer "vanlig" jakt och att man får möta gamla karaktärer,ungefär som det varit i S11. Men det ska bli intressant att se vad det blir för röd tråd genom säsongen :)

Maleficum
10/14/16, 9:57 PM
#2

Någon som sett första avsnittet än? Håller på att titta nu!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

rebelred
11/2/16, 1:22 AM
#3

Hoppas det är okej att jag puttar på tråden istället för att göra ny! 

Det har så gott som blivit bekräftat att det kommer att komma S14. Det var någon som jobbade med Supernatural (kommer tyvärr inte ihåg vem) som sa att Jensen och Jared hade kontrakt på två år till! 

För övrigt så har jag sett alla avsnitt på säsong 12 hittills :)

Maleficum
11/26/16, 1:13 PM
#4

Vad tycker ni om nya säsongen hittills? Tycker själv det saknas en röd tråd mellan avsnitten och känns lite som säsong ett med mer eller mindre "fristående" avsnitt där de bara dödar olika monster varje gång.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

IngaTrnqvist
11/30/16, 2:04 PM
#5

#4 Håller med faktiskt, men så är jag inte så särskilt hypad på varken Vince Vincente/Rick Springfield-Lucifer eller Marys återkomst så jag tycker det är bra.. (a)

Maleficum
11/30/16, 3:56 PM
#6

#5 Fast hade nog hellre haft med dem och en röd tråd än som det är nu, men det kan vara för jag hade svårt att ta mig igenom första säsongen (så tog två försök innan jag ens kom vidare på säsong två). Trodde det skulle vara mer röd tråd med de brittiska jägarna för det kändes som det byggdes upp för det i första avsnitten men sen bara försvann dem känns det som.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Annons:
IngaTrnqvist
12/3/16, 12:28 AM
#7

#6 Ja, så länge de har en bra tråd hade jag föredragit det. Luciferkaraktären är så uttjatad att den har förlorat sin kraft från de första säsongerna han var med. Men ja, känns som att britterna bara försvann efter avsnitt 4, så får väl hoppas de dyker upp igen i höstfinalen nästa vecka (fast jag tror inte det, det kommer också handla om Lucifer verkar det som).

Maleficum
12/3/16, 12:16 PM
#8

#7 Satt igår och fick en känsla av att nåt kommer hända i sista avsnittet och Mary kommer komma och rädda dagen (med tanke på att hon inte varit med så mycket hon heller nu). Man kan ju hoppas de får tag på Lucifer och kan låsa in honom igen i nästa avsnitt så de kan komma igång med något "riktigt" till våren.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

IngaTrnqvist
12/11/16, 3:17 PM
#9

Blev lite besviken på detta avsnittet om jag ska vara ärlig. Känns som att de har på många små trådar (deras mamma, brittiska Men of Letters, Lucifer) att det inte behövs de två nya. Fängelsebiten hade de i de första säsongerna, gillade aldrig de avsnitten.. Och Lucifers barn, helst inte. I så fall har jag hellre tillbaka det barnet från säsong 5.

Maleficum
12/11/16, 6:30 PM
#10

Vad var det för barn? Såg säsong 1 till halva säsong 11 i ett svep så har lite dålig koll på vilka saker som hände i vilken säsong.

Förhoppningsvis så är det väl "över" med Lucifer nu. Och kanske de väntar med lucifers barn och använder det som "huvudtråd" i nästa säsong istället.

Dem kan ju hinna bli räddade innan de hamnar i fängelse också.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

IngaTrnqvist
12/12/16, 10:12 AM
#11

Han var en blandning mellan demon och människa och var mer kraftfull än en demon. Bland annat gjorde han så att folk dog av leksaker/skämtprylar. Men han var bara med i ett avsnitt, sen försvann han (dog inte vad jag vet).

Funderar på om det är slut med Lucifer? Lyckades de fånga honom i ägget, för det verkade som att lite av hans grace (eller vad det var, den blå röken) åkte ner i ventilen? Hoppas att de väntar med barnet, hade varit kul med en hel säsong så att det får en bra storyline, då de redan har så mycket på gång. Men det är förvisso 15 avsnitt kvar på säsongen så mycket kan väl hända. 

Vet inte om du har sett (eller vill se) promon för avsnitt 9, men där får man veta vad som händer (a)

[RC1393]
12/24/16, 9:52 AM
#12

#9 Jag håller med. De har många intressanta idéer men de kanske borde välja en att ha som huvudfokus under säsongen, jag är rädd att det blir väldigt kaosartat i handlingen annars och kommer kännas tunt för att de måste hinna knyta ihop alla trådar. Hoppas de lyckas snyggt! 

Jag gillar däremot att de åker i fängelse, jag har alltid tyckt att det varit kul när "fienden" är vanliga människor och vanliga samhällsregler😃

IngaTrnqvist
1/21/17, 12:58 PM
Annons:
RoxannaS
3/1/17, 1:20 PM
#14

Tråkigt, såg precis avsnitt 13 på säsong 12 nu, varför blev den säsongen så kort?


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
IngaTrnqvist
3/1/17, 4:16 PM
#15

#14 Hur menar du? Säsong 12 kommer bli 23 avsnitt precis som vanligt :)

RoxannaS
3/1/17, 7:42 PM
#16

#15 Jaha. Haha har inte alla avsnitt kommit ut än? :o


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
IngaTrnqvist
3/1/17, 8:05 PM
#17

#16 Nä säsongen pågår just nu :) Kommer ett nytt avsnitt imorgon redan :D

RoxannaS
3/1/17, 8:47 PM
#18

#17 Ah. Hehe okej. Vart kollar ni då? Netflix? Jag kollar via dreamfilm


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
IngaTrnqvist
5/17/17, 7:05 PM
#19

Säsongsfinal imorgon!

Upp till toppen
Annons: