Annons:
Etikettnyheter
Läst 1401 ggr
IngaTrnqvist
2015-11-05 23:12

Jared Padalecki's "AKF - Part IV"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Round 4 i Jared's Always Keep Fighting-kampanj är här! 
Första kampanjen hölls i mars, och sedan dess har det varit några gånger under året. Pengarna som samlas in går till bland annat TWLOHA och AIR, samt andra organisationer som tar upp ämnet psykisk ohälsa. 
Direktlänk till kampanjen

Har själv haft ett par jobbiga perioder, särskilt TWLOHA's We'll See You Tomorrow tidigare i höst berörde mig. Så jag tycker det är helt fantastiskt att man kan samla in pengar på det här sättet. Denna omgångens tröjor är dessutom den snyggaste, tycker jag 😉

Jag har redan beställt min tröja, har ni?

Annons:
[RC1393]
2015-11-13 16:03
#1

Alltså så himla bra! Frågade syrran nu om hon också vill ha en och det ville hon så nu beställer jag också! 

Själv är jag förskonad från att ha haft det jobbigt, men känner många som har och har haft det jobbigt, bland andra min syster.

IngaTrnqvist
2015-12-23 17:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Åh, så gulligt av dig att köpa en till din syster :)

Min tröja kom äntligen fram idag ❤️

[RC1393]
2015-12-23 21:10
#3

#2 Nej vad orättvist! Hann inte få våra innan vi åkte bort över jul, men de ligger ju och väntar när vi kommer hem🙂 Förhoppningsvis…

IngaTrnqvist
2015-12-23 22:21
#4

Jag hade nästan tappat hoppet om att få den innan jul, men den kom i sista stund.
Har ni något att se fram emot när ni kommer hem i alla fall 😉

Maleficum
2016-01-28 22:02
#5

Är tyvärr lite eftersläntrare. Börja kika på Supernatural för flera år sen men kom aldrig igenom säsong ett och det var först efter att jag sett Hillywoods parodi som jag blev sugen på att testa igen så satte mig och maraton såg avsnitten några veckor innan jul (och är nu helt ikapp till nya säsongen) men hitta inte denna kampanj förrän den redan var avslutad :(

Eftersom jag själv brottas med en del psykisk problem så känns denna kampanj  super, är bara trist jag missa min egna tröja. Får hoppas det börjar en ny snart igen.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

IngaTrnqvist
2016-01-29 22:52
#6

Tråkigt att du missade den :/ Tror inte att det kommer dröja så länge till nästa, får hoppas i alla fall. Kommer nog köpa en beanie i nästa om det finns. De hade det i specialen när de förlängde denna, men hade redan beställt tröjan då. 

Samma här, hade min värsta dipp i somras då Supernatural, och främst Jared hjälpte väldigt mycket. Missade kampanjen i juli, men beställde direkt när dessa lanserades. Nu har den en hedersplats på väggen <3

Annons:
IngaTrnqvist
2016-03-04 14:47
#7

Part V är ute nu! https://represent.com/jared

Har inte riktigt pengar till att köpa just nu, men funderar på att göra ett undantag om de lägger till beanies.

[RC1393]
2016-03-04 16:57
#8

Jared skrev på sin facebooksida att köper man inom 48 timmar (typ 24 timmar vid det här laget) så kan man bli uppringd av honom personligen under helgen. Hade varit kul, men jag har heller inte den ekonomin just nu😃

IngaTrnqvist
2016-03-04 17:42
#9

#8 Han hade likadant förra gången. Jag var en av de första, men det är min vanliga otur. Dock hade jag inte haft någon aning om vad jag skulle säg om jag blev uppringd 😇

Maleficum
2016-03-04 19:42
#10

#8 Skulle varit skoj men jag har väldigt svårt att svara i telefon på nummer jag inte känner igen så risken är att jag skulle gå miste om det ändå :P eller tänkt om han ringer helt fel tid typ mitt i natten eller när man är på jobbet (går väl bra kanske med kontorsjobb men jobbar man i stall som mig kan det vara lite svårt att svara när man leder flertalet hästar på en gång) och som sagt, vad skulle man säga om man nu svara?

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

IngaTrnqvist
2016-03-04 21:15
#11

#10 Misha ringde en fransk tjej mitt i natten under YANA-kampanjen x) Men med 6-8 h tidsskillnad blir det lätt så. Hade jag vetat att jag hade möjlighet att bli uppringd av Jared hade jag svarat på alla nummer under den tiden, även om jag vore i skolan och hade lektion ;)

Jag tror att man får berätta sin historia, och typ hur man gör för att "always keep fighting". Jag hade brutit ihop om jag hade fått den möjligheten, mest för att det har hänt en hel del skit i mitt liv under senaste tiden och Jareds kampanj och SPNFamily generellt har varit av väldigt stor betydelse. Så vet inte om jag hade fått fram så mycket ändå haha :p

Maleficum
2016-03-04 22:31
#12

#11 En sak också att berätta hela sin historia, man ska göra det helt utan förvarning på engelska också. Jag har inga problem att förstå engelska men prata? Slår bara knut på tungan när jag försöker.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

IngaTrnqvist
2016-03-04 22:37
#13

#12 Min pappa är irländsk så språket är inget problem för min del (förutom att han säkert skulle skämta om min dialekt, men då är det bara att sticka in några y'all här och där). Men kan förstå att det är svårt om man inte är helt säker på språket :/ Men jag skulle vara så sjukt nervös och stamma hela tiden ändå. 

Nu har jag lust att köpa en tröja bara för att ha chansen, men mjää.. Min plånbok vill inte det :c

Annons:
Upp till toppen
Annons: