Annons:
Etikettnyheter
Läst 856 ggr
Superwholocked
2014-12-27 23:08

Anon hat på tumblr/facebook/ask/

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni hört att det är några personer som skriver anonymt hat till personer i supernatural fandomen som uppmanar till självmord! Imorse var det en person som hade dött och många ligger på sjukhus på grund av detta och flera av dom kommer inte klara sig! Det är helt sjukt att detta händer i våran fandom! Några av skådespelarna har fått reda på detta och Mark & Misha har skrivit tweets om det! Finns en lista på tumblr på personer som har blivit drabbade  och mer information om detta

Annons:
Moalinn
2014-12-27 23:27
#1

Jag tycker det är tragiskt att sånt här händer (om det är sant eller inte spelar ingen roll) då folk inte kan uppföra sig som folk. Men samtidigt är det sådant som händer överallt hela tiden (oavsett om det är sant eller inte) och man får helt enkelt bara blunda för det, precis som Misha säger.

Visst, är det sant så är det riktigt tragiskt för deras närmsta och sådant. Men mobbningen som sker online är något man ska sluta lyssna på, man ska blunda och gå vidare. Om någon annan utsätts för mobbning ska man hjälpa denne så gott det går men utan att sjunka till mobbarens/hatarens nivå och mobba/hata tillbaka.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

sanpire
2014-12-28 14:13
#2

Så jävla onödigt med näthat. Förstår  verkligen inte vart det här kommer ifrån heller, vår fandom har alltid handlat om kärlek och gemenskap. Tycker Misha,Mark och Osric har skrivit bra och fint om situationen så jag har väl inget att tillägga direkt förutom att jag vill kärleksbomba alla! <3

Castiel.
2014-12-31 15:22
#3

Jag har kompisar på Tumblr som under ett flertal gånger blivit utsatt för detta, jag blev utsatt för det en gång för att jag stöttade min kompis på Tumblr. Det värmer i hjärtat att våra idoler uppmärksammar detta och visar sitt stöd. #huntersdontbully

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Upp till toppen
Annons: