Annons:
Etikettsupernatural
Läst 778 ggr
Castiel.
12/27/14, 12:52 PM

Säsongsstart 20:e Januari *SPOILERS*

Ja, som ni alla säkert vet så är alla Amerikanska tv-serier på hiatus under julen och de flesta kommer tillbaka någon gång mellan den 1:a och den 20:e Januari. Supernatural kommer tillbaka den 20:e Januari. I deras midseason final så hände det en massa grejer, dels att Dean blev helt psycho och dödade massa folk. Troligtvis var det Mark of Cain som gjorde detta. 

Vad tror ni kommer hända när säsongen kommer tillbaka igen? Tror ni att Dean kommer bli en demon igen?`

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Dyrendahl
1/2/15, 7:09 PM
#1

Ser dåligt ut med idéer här då, men jag tror att icke att Dean blir en demon igen. Hade varit sjukt coolt dock och jag vill definitivt att det ska hända! Men tror att Crowley och hans mamma kommer hitta på något att göra livet surt för resten av dem och sen kommer hon vända sig mot Crowley eller göra något annat förjävligt så att de blir ovänner igen. Vad som händer med min favorit trio vet jag faktiskt inte…

Ha en bäst dag!

komkoma
1/19/15, 5:41 PM
#2

Dean kommer såklart vilja att Sam dödar honom Sam kommer vilja hitta ett annat sätt. Det kommer vara mycket, "-But Dean.. -Sam, NO NO, Sammy!

Tror dock att dean kommer bli demon igen men kanske att han gör bad things och får blackouts?

komkoma
1/19/15, 5:42 PM
#3

Charlie spottas ju under trailern, Undra vad som hände henne i OZ och hur hon ens kom tillbaka, Stängde inte de portalen foeva?

LeJ
1/24/15, 5:09 PM
#4

Har Supernatural börjat igen och bytt dag eller?

komkoma
1/25/15, 9:51 AM
#5

Det började i tisdags:)

LeJ
1/25/15, 10:26 AM
#6

Ok, tack. Irriterande att de byter dag hela tiden, man missar massor.

Annons:
LeJ
1/27/15, 3:09 PM
#7

Jag kan inte hitta supernatural i tv tablån ikväll. När går det?

Castiel.
1/28/15, 6:27 PM
#8

Supernatural visas på natten oftast på Kanal 11.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

LeJ
1/28/15, 6:57 PM
#9

De nya avsnitten?

Castiel.
1/28/15, 8:06 PM
#10

De nya avsnitten visas inte i Sverige än, enda sättet att titta på dom är att titta online t ex www.projectfree.tv

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

LeJ
1/28/15, 8:09 PM
#11

Ok, trodde det skulle komma nya avsnitt med tanke på trådstarten, tack.

Upp till toppen
Annons: