Annons:
Etikettsäsong-10
Läst 2005 ggr
pigelina
10/8/14, 5:46 PM

Säsong 10 *Varning för spoiler*

Någon som hunnit se första avsnittet av säsong 10 ännu? Vad tyckte ni om det och vad hoppas ni kommer hända nu?

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Annons:
Castiel.
10/8/14, 9:14 PM
#1

ÄLSKAR nya avsnittet! Älskar dessutom "Bad Boy"-Dean. Jag bara älskar det xD

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

pigelina
10/8/14, 9:43 PM
#2

Själv måste jag säga att jag är lite besviken, men kan erkänna att mina förhoppningar om hur det skulle vara var väldigt höga ;) Tyckte det var liiite mycket Castiel+ängleldrama för att jag kan säga att det var riktigt bra, men alla scener Dean var med i var superbra. Verkligen sett framimot hans storyline!!

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

komkoma
10/9/14, 10:46 AM
#3

Är konstigt nog mer intresserad av sam just nu, that poor baby. Undra vad som händer med Cas… tänkte väl att han skulle bli mer och mer mänsklig. Men inte dö?! :( Dean…I dont know… ny frisyr och han har nog käkat en del paj om jag ska va ärlig haha. Hade lite högre förhoppningar på hans nya "bad boy" image än vad som visades här.

komkoma
10/17/14, 4:29 AM
#4

Vad tyckte ni om det senaste avsnittet?! Mycket bättre än det första enligt mig. jände ju lite mer om man säger så. Kändes som Dean gjorde ett val "Im a demon!" Sam är så trofast, han ser så ömklig ut i sin mittella och blåtira. Lilla vän…hoppas allt ordnar sig.

HowlingWolfHeart
10/17/14, 2:52 PM
#5

Det är SÅ bra! Och äntligen ett place där man kan säga något om det utan att förstöra för någon annan haha.

Först var jag lite "meh" över Dean men efter scenen i slutet av avsnitt 2 så är jag mer än nöjd. Spännande att se vad som händer även om Jared gjorde lite spoilers på sin Twitter 😃

Castiel.
10/17/14, 5:45 PM
#6

Jag vill ha ännu mera Douchebag!Dean!!!!!!!

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
komkoma
10/17/14, 11:39 PM
#7

#6 Noooooooooo! Jag vill bara "CUS WE'R FAMILY" Dean haha

Men antar(doh) att det tillhör storyn. Fast måste erkänna att scenen när han stod upp mot Crowley va rätt najs!
Vad har ni för tankar om Cas då? Kommer han börja söka efter sin grace nu, Det tror jag. Och jag tror allt att hans kompanjon har en liten thing för honom, Utan att hon själv vet om det. Hoppas på lite romance istället för den vanliga bromance

HowlingWolfHeart
10/18/14, 12:35 AM
#8

Angående Cas så känns det som att
1) Något extremt (mer än Dean då haha) händer så han "måste" ha sin grace och han därför letar upp den.

2) Någon annan tar beslutet år honom och A) Tvingar i han någon annans grace B) Tvingar i han sin egna grace.

Eftersom han på det stora hela har accepterat sitt nuvarande öde på rätt så hög nivå…men det kanske bara är jag xD

komkoma
10/18/14, 1:42 AM
#9

Så rätt troligt att han återupptar sin grace för att rädda sin bestie Dean då… det känns för mig sim den mest troliga utgången

komkoma
10/18/14, 1:44 AM
#10

Svårt att tänka mig att han, eller någon alls för den delen dör som avslut på det hela.

HowlingWolfHeart
10/18/14, 11:22 AM
#11

Castiel är så älskad så dom vågar nog inte döda honom hehe. Går ju rykten om att dom tog tillbaka honom igen (för han skulle ha dött helt) pga att tittarsifforna sjönk så mycket…Skulle vara intressant att se någon tvinga honom på det för att göra det fräscht dock :)

komkoma
11/14/14, 3:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Senaste avsnittet, det 200ade i raden, Asså JÖSSES 200 avsnitt har man suttit och malt igenom. Mer än en gång haha.

Vad tyckte ni om det?
Jag gillade det väldigt mycket. Kanske inte storyn, men jag gillade hur de kom tillbaka till känslan som det va förr. Hade några riktigt fina moments tycker jag. 
Skrattade högt flera gånger, Deans blick "There is NO singing in Supernatural!!!"
Sen att Chuck bah stod där i slutet asså hmm..  Vad tänker de med för twist att plocka in Chuck igen? I killarnas ögon är han ju död för längesedan och de fick ju aldrig veta vem han faktiskt va.  

Destiel HAHAHA åhhh så roligt att se hans fejs, 
Sams reaktion… "borde det inte vara Deestiel?" haha

Fällde några känslosamma tårar när de sjöng "Carry on Wayward son" i så fina stämmor, sen när Adam kom in på scen. 
ÄNTLIGEN! På tiden att de nämnde honom, Serien kan ju inte sluta medans han fortfarande är inlåst där med Lucifer och Michael.  De måste ju försöka rädda honom nu, Om  det ens finns något kvar att rädda.. :(

komkoma
11/14/14, 3:53 AM
#13

Usch så rörigt inlägg jag skrev men skyller på att klockan är natten och jag är lätt hyper just nu

Annons:
sanpire
11/14/14, 11:29 AM
#14

#12
haha åh själv grät jag för resten av kvällen efter att jag sett avsnittet. Känslig fangirl osv.

komkoma
11/14/14, 12:14 PM
#15

Befarar sista avsnittet, Blir tårig av att bara tänka på att det närmar sig slutet,

Upp till toppen
Annons: