Annons:
Etikettsupernatural
Läst 647 ggr
GiraffTunga
9/18/14, 4:44 PM

Diskussionstråd: John Winchester.

Jag tyckte inte om själva skådespelaren som spelade John. Jag tycker att den bästa är Misha men vad tycker ni Om John?

You can not judge me unless you know me.

Annons:
komkoma
9/22/14, 12:57 AM
#1

Varför gillar du inte skådespelaren? Jag gillar honom, både den unga och den gamla.

Castiel.
9/22/14, 5:14 PM
#2

Om man läst John Winchester's Journal av Alex Irvine så inser man hur otroligt missförstådd John Winchester är. Han ville egentligen inte uppfostra sina pojkar till att bli jägare, men han var illa tvungen (ni förstår om ni läser boken). I boken tar han även upp att han verkligen ville att Dean skulle få gå klart skolan, men så blev det ju inte eftersom han var tvungen att ta med pojkarna dit han skulle åka för att jaga. 

Jag gillade inte heller John i början, men min bild av honom ändrades när jag läste boken. Jag rekommenderar verkligen boken, finns att köpa på Amazon :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

GiraffTunga
9/22/14, 10:58 PM
#3

Gillade den unga John han va så söt då.

You can not judge me unless you know me.

Allamej
9/24/14, 12:16 AM
#4

Jag har nog en crush på den äldre John. Han förmedlar verkligen hur frustrerad och uppgiven karaktären är. Gråter en skvätt varje gång han är med.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: