Annons:
Etikettsäsong-10
Läst 757 ggr
komkoma
2014-09-17 03:57

Tankar kring s10 (spoiler)

2014-06-10 22:30#0 av: komkoma Kommer Dean bli king of hell, Sam prince of earth och Cas bli….gud?   Jag har så mycket funderingar om hur det kommer gå i nästa säsong.   Sam gjorde ju aldrig klart sina "trials", cure a demon, det va ju den sista han skulle göra för att stänga porten till hell för gott.   Är Dean den "demonen" sam kommer rädda? Är Dean verkligen en demon?! Alltså en riktig *lämna kroppen genom att bli svart rök* demon. Hur funkar det då att han kan va i sin kropp, han har ju fortfarande sin tatuering.  Sam höll ju på att dö (igen) när han skulle göra sista delen, ska han offra sitt liv för att få tillbaka Dean?  Vad tror du?

Annons:
Castiel.
2014-09-17 08:59
#1

Om man tittar riiiiiiiiiiiktigt noga i sneakpeaken så kan man se att Dean ser ju rätt så intresserad ut när Crowley föreslår att Dean ska jobba för honom, alltså bli prins av helvetet och senare kung av helvetet. Jag tror faktiskt att någon (kommer inte ihåg vem dock) har sagt att den här demonen ÄR Dean, alltså 100% Dean ungefär som Crowley vilket betyder att när Dean väl lämnar sin kropp som svart rök så är hans kropp likamed död, alltså finns det inget som helst liv i den. Det är vad jag tror ialla fall C:

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Upp till toppen
Annons: