Annons:
Etikettsupernatural-ifokus
Läst 1231 ggr
Castiel.
2014-09-15 16:49

Det här är jag!

Hejsan!

Mitt namn är Angelica, jag är 21 år gammal och jag bor i Enköping tillsammans med min mor, hennes sambo och våra två katter Maya och Ozzy. Mina stora intressen är fotografering, titta på film, resor, utöva musik, skriva och mycket mer. Jag tog studenten iår den 5:e Juni och just nu njuter jag av livet medan jag kan :) 

Jag  började titta på Supernatural förra året faktiskt. Det började med att jag tittade på första avsnittet på en hemsida, sen bad jag min pappa att ladda ner tillgängliga säsonger och efter första säsongen så var jag beroende. Min crush är såklart Dean Winchester, men min absoluta favorit är Castiel, som ni kan se på mitt användarnamn, fniss. Nu väntar jag spänt på säsong 10!

Vem är du? :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
nottheonly
2014-09-16 01:38
#1

Hej! Caroline heter jag, också 21 eller jag blir det i oktober. Bor i en liten by med mina två katter🙂 mina intressen är väl tv-serier,film & böcker. Så när jag inte jobbar eller umgås med vänner/familj så kan man anta att jag antingen kollar på någon serie,film eller att jag läser.

Jag  tror det var i början av 2012 som jag började kolla på Supernatural tillsammans med min mamma! åh, jag har så svårt att välja en som favorit. Jag är iallafall en Destiel-shipper haha 😍

Nelley
2014-09-16 01:51
#2

Jag är 14 och heter nellie, ska kanske titta på supernatural imorn… för första gången xD får se om jag fastnar

Medaljjägaren
2014-09-16 09:47
#3

Jag är jag :-) nä, men jag är i mina bästa år, eller något. (Det ska vara lite hemlighetsfullt, eller nått…) jag bor i ett hus… Jag är inte bra på att vara hemlighetsfull… Så fråga inte vad jag heter, för det blir bara ett dåligt svar…

YEY, INSIDER!

[..$Dog$..]
2014-09-16 16:48
#4

Jag är 18 och heter Malin, Gick precis ut gymnasiet och har börjat högskolan, Bor tillsammans med mina föräldrar, 3 syskon och en hund. 

Får se om jag börjar titta på serien sen, kollar redan på 3 serier :P samtidigt…

komkoma
2014-09-16 22:14
#5

Woooh äntligen! Emelie här ålder skitgammal. Har kollat på spn sen 2005 och kollat igenom serien fler ggr än antalet boyfriends jag haft hehe. Känner mig redo för uppgiften som Medarbetare om du behöver det Cas ;D Min favorit är Dean. Fast mest av allt älskar jag väl Eric Kripke :p

inthegame
2014-09-16 23:00
#6

Jag heter Clara och är 13 år:) Kollar på Supernatural med min bästis och vi är på första säsongen baraX) Annars älskar jag musik, tv-serier, dans och djur! Min favorit är Dean än så länge:)

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

 

Annons:
HowlingWolfHeart
2014-10-17 15:06
#7

Hej!

Jag heter Linda, folk kallar mig för Kitten, och blir 27 om ca en månad…känner mig för övrigt gammal just nu haha! Jag bor i en lägenhet med min kanin i Nyköping. När jag inte jobbar så nördar jag på mina serier eller gör nördiga smycken m.m.

Började titta på Supernatural för ca 7-8 år sen tror jag…om inte mer. Min stora crush i serien är Castiel. Innan det var det Dean Winchester (som är med på ett hörn än) men var kört när Castiel kom in i bilden, som också är min absoluta favorit!

komkoma
2014-10-17 23:41
#8

Hej Linda och välkommen in i värmen!
Vi kan ju hålla varandra i handen här och va mammor till alla di små barnen hehe :)

HowlingWolfHeart
2014-10-18 00:35
#9

Tack Emelie! Haha, det tycker jag vi kan köra på :P

komkoma
2014-10-18 01:40
#10

Du är ju "gammal i gemet" med! Känns fint! Började du kolla redan från säsong ett?

HowlingWolfHeart
2014-10-18 11:20
#11

Hehe ;P Dom hade nästan visat klart säsong ett i US när jag började :) Du? Misstänker ifrån start då det står 2005, eller som mig hehe :D

Winrey
2014-11-01 18:43
#12

Moa, 18 år, djur, hundar, det paranormala, historia är mina intressen. 

Kommer inte ihåg när jag började se Supernatural, men kollar om hela serien för tredje gången nu med min mamma som har blivit ett riktigt Supernatural fan nu när jag har visat henne xD

#EDIT, Borttagen SPOILER!!!!

May the spirit of the wolf guide me in life.

Carrosh
2014-11-01 19:11
#13

Halloj!

Mitt namn är Caroline, och jag är 27 år gammal. Eller, som jag brukar säga, halvvägs till 54.. ^^

Började titta på Supernatural någon gång i slutet på förra året och är nu på säsong 7. Fastnade ganska snabbt i serien, och det jag tycker är allra bäst är såna där fula moments som de har titt som tätt. Som pudding-scenen (när Dean drar ner brallorna) eller när de sitter i en bil och Dean mimar till "I'm all out of love.." 😃

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Carrosh
2014-11-03 22:24
#14

Btw, #12 INTE schysst att avslöja handling utan att skriva -SPOILER ALERT- innan. 😕

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Winrey
2014-11-03 23:28
#15

#14 Förlåt

May the spirit of the wolf guide me in life.

SandraLouise
2014-11-06 15:35
#16

Hej! Jag heter Sandra och är 19 år och bor i Göteborg med min familj.  

Jag hade aldrig hört talas om Supernatural innan mamma köpte första säsongen till mig i julklapp för hon tyckte det var något för mig. Jag kollade inte på säsongen förrän efter ett halvår och fastnade direkt. Min favoritsäsong är säsong 5! Det jag verkligen älskar med Supernatural är att de gör avsnitt som The french mistake och Changing channels då de blir trapped in tv-land. Vilka andra tv-serier har sånt?!😃

sanpire
2014-11-08 14:35
#17

Hej!
Sandra heter jag och är 21 årig kreativ tjej som  lyssnar sjukt mycket på musik, läser kopiösa mängder böcker, skriver och fotar när jag får feeling.

Jag började maratonkolla på supernatural under något jullov på gymnasiet (tror det var 2010) och har sedan dess betytt otroligt mycket för mig. Jag kan inte välja en favoritkaraktär för de är alla tre mina bebisar typ haha.

Upp till toppen
Annons: