Annons:
Etikettsupernatural-ifokus
Läst 864 ggr
exitingsvillemo
9/15/14, 2:01 PM

Första medlemmen?

Ser fram emot en sida om denna super-serie =)

Har följt alla säsonger, men tyvärr missat den tionde pga diverse anledningar. Men ska kolla igen den vid tillfälle =)

Annons:
Castiel.
9/15/14, 4:26 PM
#1

Välkommen! Så roligt att du ville följa den här sajten, sprid den gärna vidare till de som är intresserade av Supernatural eller dom som funderar på att börja titta på Supernatural men tvekar. 

Jag har också följt alla säsonger och väntar väldigt spänt på säsong 10, tänk att det bara är några få dagar kvar innan premiären! Om du inte vill vänta på att Sverige ska börja visa säsong 10 så rekomenderar jag projectfree.tv. Den är helt gratis och det finns inga virus överhuvudtaget (bara jobbiga popups men du kan blockera dom genom att ladda ner tillägget Adblock Plus, om du har Chrome). Dom lägger upp nya avsnitt på natten efter att avsnittet har visats i USA.

Helt underbar sajt!

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

[Bananpudding]
9/15/14, 6:21 PM
#2

Jag har sett alla avsnitt av supernatural, och jag älskar serien.

Men du ts, det är inte konstigt att du inte sett säsong tio, den har inte kommit ut än. Så det blir lite svårt att se den då, om du inte har en tidsmaskin förstås.

Allamej
9/15/14, 7:10 PM
#3

Hejsan! Kul att det blev en sajt som ägnar sig helt åt mina goa pojkar :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Castiel.
9/15/14, 7:11 PM
#4

#2 nej jag vet ;) men jag kommer kunna se den 1 dag efter att avsnitt 1 av säsong 10 haft premiär i USA eftersom hemsidan projectfree.tv lägger upp nya avsnitt under natten efter premiären.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

exitingsvillemo
9/16/14, 6:29 AM
#5

Skrev helt galet, det är den nionde säsongen jag inte sett =D Är så inne på säsong 10 då det dyker upp hela tiden på deras Facebook-sida.

Så rättelse av mig; Säsong nio är det jag ska kolla igen på. Har bara kollat de tre första avsnitten än =)

[Bananpudding]
9/16/14, 8:30 AM
#6

#4 Jag kommer också kunna se dem direkt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: