Annons:
Etikettsäsonger
Läst 607 ggr
Castiel.
2014-08-14 14:40

Diskussionstråd: Säsong 5

I säsong 5 presenteras Lucifer. Enligt kristendomen är Lucifer en fallen ärkeängel, han fick i uppgift att älska människorna mer än Gud själv, men Lucifer kunde inte göra det. Han älskade Gud mer än allt annat, och därför blev han utkastad från Guds himmelrike och hamnade i helvetet. 

Vad tycker ni om Lucifer och vad tycker ni om den här säsongen?

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
komkoma
2014-09-17 03:47
#1

Åh jag önskar faktiskt att detta va den sista säsongen. Det va såhär som det skulle sluta. Det har ju skaparen faktiskt sagt själv. Serien va helt komplett här.

GiraffTunga
2014-09-17 07:12
#2

Älskar säsong 5 för lucifer är sååå söt när han är med sam Säsong 5 är min favorit

You can not judge me unless you know me.

Carrosh
2014-10-01 00:16
#3

Själv tycker jag den här säsongen är fruktansvärt seg och tråkig. Det händer inte så mycket och storyn går så segt, som ett mellanparti in på nästa säsong (vilken jag hört ska hända mer i). Ett avsnitt kvar har jag på denna säsong, och kan knappt vänta till jag får börja med ny säsong! :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

komkoma
2014-10-07 13:57
#4

y#3 you crazy man?! Enligt min mening den allra allra bästa åhhh ♥

Carrosh
2014-10-14 16:55
#5

#4 Alla är vi olika :) Jag tyckte det gick fruktansvärt segt, och det var väl bara guldklimparna med tv-världen och sånt där smått och gott med "Pudding" och det som fick mig att hålla mig uppe. Hade jag inte vetat att det skulle hända mer i nästa säsong hade jag nog tyvärr slutat titta helt i den säsongen. :S Men nu är jag på säsong 6 äntligen och det går undan lite mer :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

komkoma
2014-10-17 04:30
#6

Japp olika verkligen. Jag önskar ju liksom att det faktiskr hade tagit slut där… så som det va meningen från början.

Annons:
SandraLouise
2014-11-06 15:43
#7

Favoritsäsongen! Tycker Mark Pellegrino var utmärkt för rollen som Lucifer. Jag tyckte inte om fjärde säsongen då de mest handlade om änglarna och allt, så det var kul att de äntligen började med "vanliga" avsnitt också. Efter säsong fem tycker jag dock serien har blivit lite sämre, speciellt från säsong 8 och upp… Men det är fortfarande Supernatural och något jag kommer kolla på :)

Upp till toppen
Annons: