Vart kollar ni?
på vilken hemsida kollar ni på supernatural s10? Letar som en idiot efter avsnitten jag missat men hittar ingenstans :(
Hur gör du ? Jag får bara fram att jag måste registrera mig med kort å grejer :/
Nu har jag varit inne på sidan hela dagen men menar du en ruta om att registrera sig? För det måste man inte. Tryck bara bort den :) Har använt sidan i många år nu och aldrig registrerat mig!
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Nu funkar det tuusen tack :D
Finns 7 säsonger på svenska netflix och tror det finns upp till nionde på amerikanska. Men har tankat ner tidigare, men nu kan jag fortsätta på netflix amerikanska :D Säsong 8 är jag på.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Dom äldre säsongerna tittar jag på Swefilmer men säsong 10 så tittar jag på projectfree.tv som någon annan länkade :)
❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.
#6 Bytte inte dom namn till beetv eller något liknande för ett par år sedan? Eller finns de fortfarande kvar under project free TV-domänen? Förövrigt en suverän sida jag använde mig mycket av för ett par år sedan! :)
\m/
#7 De heter free-tv-video-online.me :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Men om man skriver projectfree.tv så kommer man fortfarande till hemsidan ;)
❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.
#9 Awesome! :)
\m/
Jag kollar just nu på tv11 på lördagar 🙂 Fast orkar jag inte vänta kollar jag på free-tv-video-online.me 😃