Supernatural iFokus

Supernatural

Etikettsupernatural
Läst 754 ggr
GiraffTunga
1

omg omg äntligen

ÄNTLIGEN SUPERNATURAL SIDA. SUPER MISHA FANGIRLS ACTIVATE YOUR SUPER MISHA POWERS!!! Nejmen är ett stort fan av spn och shippar sabriel destiel winchestiel. Älskar gabriel dean sam cas lucifer michael meg crowley azazel och adam

You can not judge me unless you know me.

Castiel.
0

Haha roligt att se att det är fler än jag som älskar Supernatural mer än vad jag älskar godis (och jag älskar godis väldigt mycket). Jag shippar mest Destiel, men också Sastiel :3

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

komkoma
0

SLUTA SHIPPA MINA POJKAR!!! Haha nej men allvarligt så har jag aldrig fattat det där med att shippa. Inte i någon serie.

GiraffTunga
0

Haha men dean och cas e så söta tillsammaaaans så jag vill bara gråta

Allamej
0

Ok, hjälp en gammal kvinna.. Vad är shippa?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

GiraffTunga
0

Shippa är typ exempel att man tycker att Dean och Castiel ska vara ihop, att dom passar tillsammans.

komkoma
0

#3 Söta ja men hallå bromans ju! BBF

GiraffTunga
0

ofcourse.

nottheonly
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha jag är sån som nästan alltid shippar någon/några i en serie 😃 
Destiel är ett av mina största ship, ever. 😍

komkoma
0

ofc vad? Känns som det va menat till mig. Ser bara INGEN romantisk kemi mellan dom.

Castiel.
0

Alla får shippa vad dom vill, vill någon shippa Destiel, Wincest, Sabriel or whatever, så får dom det :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Allamej
0

Ok, man fick ju se en del om det här fenomenet i ett par av avsnitten med Chuck och den irriterande flickan som är besatt av Sam.. Borde ha förstått att det inte var ett serieskämt.. även om man kunde hoppas det 😃
Sam och Ruby passar ju bra ihop. Lika bra som i vanliga livet 😇

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

komkoma
1

Klart att man får haha! Är bara så främande för det fenomenet kände mig som Dean och Sam när dom fick reda på det. Det va även då jag lärde mig va det va å bah "ehhhhhhh???" Men jag har fattat det som att shipping är när man tar två som "never ever gonna happen" Bobby och Ash, eller ja. Sam och Dean. (Incest incest familjefest)

nottheonly
1

#12 Nja, inte direkt så funkar det. Man kan ju shippa två stycken(finns säkert dem som shippar fler tillsammans också haha) som redan är tillsammans i en serie/film/bok eller dem man gärna vill ska vara tillsammans(även om det ibland bara är önsketänkande) men det är ju inte alltid så som det är i t.ex Supernatural,att det inte finns så stor chans att det skulle hända någonting 🙂 min gräns går dock vid familj/släkt, no incest for me.